Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Long time no see

Publicerad 2018-04-30 18:23:26 i Juni <3

Oj vilken otur vi haft här hemma med sjukdomar sedan  Juni började i förskolan. Hon är inne på 3e magsjukan nu och den här gången blev det så illa att hon hamnade på barn akuten. Hon orkade inte ens hålla upp sitt huvud själv och var helt utmattad pga vätskebrist. Efter 8 h men vätskeersättning varje 5 min blev hon bättre. Nu på dag 9 är hon fortfarande dålig i magen och Milo  är på dag 3 med kräkningar. Värsta hittills med andra ord och vi håller de tummarna att ingen annan ska bli smittad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela