Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Babysång och promenad

Publicerad 2017-09-20 14:01:00 i Juni <3

Imorse blev det babysång som vanligt på fm. Juni tycker ff att det är jätte kul, speciellt pianot är intressant. Fikat (mackor och vatten) var dock inte intressant idag, utan det åkte mest ner i golvet. Jag är så rädd att hon är påväg att bli sjuk nu igen.
 
Efter babysången tog jag och Casandra oss en barnvagnspromenad runt pryssgården-hallberga-eneby. En del shopping blev det då också. :)
 
Nu ska vi bara mysa en timma innan grabbarna ska hämtas. I em är det både fotboll och föräldramöte som gäller.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela