Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Den obligatoriska babysången

Publicerad 2017-10-11 13:25:00 i Juni <3

Det är alltid lika roligt att gå på babysången med Juni. När vi kommer dit vill hon gärna springa runt och hälsa på de andra, men så fort musiken kommer igång sitter hon helt stilla i knät (bara för jag säger så nu kommer det bli tvärt om nästa gång). 
 
Hon uppskattar verkligen sången och nu hänger hon dessutom med i tex huvud, axlar, knä och tår. Därför är det himla synd att de har åldersgräns på vissa ställen. Tror många 1 åringar skulle behöva lite sång och dans i vardagen, om inte annat så för balansen och kroppskännedom.
Här va de fika jah!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela