Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Klart!

Publicerad 2017-11-15 19:12:00 i Allmänt

Oj, den här dagen har vi väntat på länge. Hela året nästan har vi tittat på hus och i slutet på maj/början på juni hittade vi vårat hus. Innan det hade vi tagit kontakt med en mäklare som vi känner, så vårat radhus skulle vara klart för försäljning när vi hittat ett hus vi ville flytta till.
 
I juni vann vi budgivningen och bara någon vecka efter det fotograferades vårat radhus och lades ut för försäljning. Det var stort intresse och 4 visningar krävdes, vilket resulterade till en bra budgivning. 
 
I fredags, 5 månader senare fick vi nyckeln till nya huset och idag gav vi nycklarna till köparna av radhuset. Så jäkla nice att allt är klart och pengarna är överförda. Äntligen kan man andas ut. Men ett helt år har det tagit ungefär.
 
 Så här bor vi nu, och vi kan inte vara lyckligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela