Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Trädgårdslust

Publicerad 2017-05-20 22:39:00 i Familjeliv

I morse åkte vi till färgagården på trädgårdslust. Där fick vi klappa djur, plantera och grilla machmellows bla. Det blev både glass i magen och några plantor med oss hem.
 
Vi åkte dock förbi folkparken innan så barnen fick leka av sig bland träden (skuggan)  och känna lite på vattnet vid fontänen.
 
Väl hemma kom Alvins kompis förbi och de lekte från lunch ända fram till kvällen. Det blev fotboll och saft ute på ängen hela dagen förutom en avstickare till kompisen för ännu mera glass.
 
Vid 3 kom syrran m. Familj för en spontan grillkväll så Milo och Juni fick leka med kusinen när inte Alvin hade tid. En helt underbar dag samt kväll helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela