Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fredagshopping

Publicerad 2017-05-19 19:05:00 i Familjeliv

Det var för varmt för att leka ute idag (ca 50 g i solen) så vi lekte på nya lekplatsen inne på Maxi shopping idag. Både Juni snart 1 år samt Milo snart 6 år hade jätte kul. Själv behövde jag köpa på oss mer sommarkläder (Alvin hade visst växt ut alla sommarkläder) men jag behövde ju locka barnen (läs Milo) med något. 
 
Väl hemma gick det ff inte att vara ute, men en snabb isglass i skuggan fick grabbarna i sig iaf. Juni var mest glad att hon fick vara med Grabbarna i bordet, så hon brydde sig inte om glassen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela