Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Två härliga dagar

Publicerad 2017-03-21 18:17:00 i Familjeliv

Det har varit mysigt med långledigt och sovmornar, men i morgon är det dags att sätta klockan igen. 
 
Juni är alltid ute på äventyr, klättrar hon inte på matsalsstolarna så river hon i krukorna typ. Så dessa dagar när grabbarna har varit hemma är det mycket enklare att laga mat eller tvätta tex när de så gärna underhåller henne. 
 
Idag tex pannerade jag fisk till potatis, ärtor och kallsås medan barnen lekte tillsammans på golvet. :)
Lycka är när alla är samlade ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela