Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Studiedag och fotbollsmåndag

Publicerad 2017-03-20 18:49:00 i Alvin <3

Både Alvin och Milo har studiedag idag och på skolan är det även studiedag i morgon med.  Så det blev långhelg med sovmorgon till 8 idag (brukar annars gå hemifrån då). Grabbarna har varit ute på baksidan typ hela dagen och sparkat fotboll och skjutit pilbåge medan jag och Juni myst inne då hon är lite förkyld.
 
Fotbollsträning idag också och Alvin fick äntligen ha nya fotbollskorna han så länge längtat efter. Han valde dom helt själv, dock var det Messi skor han helst ville ha. Men de kostade några tusenlappar mer än vi hade tänkt lägga om man säger så ;)
 

Kommentarer

Postat av: Mamma till två pojkar

Publicerad 2017-03-20 20:30:16

Ett tips är att bli medlem på webbshoppen adidas.com dom brukar ha utförsäljningar o reor köpte "Messi" fotbollsskor för 300kr senast.

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2017-03-21 13:05:20

Åh, tack för bra tips. Ska genast in o kika :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela