Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fullt upp!

Publicerad 2017-06-21 19:55:00 i Allmänt

I morse kom moster och kusinen hit så jag och Juni kunde åka till BVC för 1-årssprutan. Det gick jätte bra, knappt inga tårar.
 
Sen bjöd jag på grillad korv och rabarberpaj innan vi promenerade till pappas grav. Idag var det 9 år sedan han gick bort, samt så skulle han blivit 53 år idag. Älskade pappa! Vi passade även på att ge blommor till alla våra saknade.
 
Efter besöket på kyrkogården tog jag med mig Juni till sommarfest på mitt jobb. Men sen kände jag att Juni började bli febrig så vi åkte hem tidigt och grabbarna åkte och bada. 
 
Nu sover de allihopa så Nu ska även Richard få smaka på lite paj!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela