Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fredagsskoj

Publicerad 2017-06-09 20:06:00 i Allmänt

Oj vad fort den här veckan gick! Måndag-tisdag hemma, onsdag i skolan och Milo hemma. Bondgården torsdag och parken idag. Måndag utflykt, tisdag "himpadag" och skolavslutning på onsdag, så är vi klara för denna termin. Det som är spännande denna gång är att vi inte vet hur det blir nästa termin iom att vi letar hus, helst utanför stan. Och blir det så kommer vi ju byta skola till grabbarna. Aja den som lever får se!
 
Idag är det ju kort dag i skolan, så när det slutade regna har vi varit ute på långpromenad och spelar fotboll samt kastat sten i vattnet. Vi hann också med att grilla kött och grönsaker innan vi gick in för att lägga barnen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela