Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nya huset

Publicerad 2017-07-31 19:41:32 i Allmänt

Igår åkte vi till vårat hus och kikade lite och så pratade vi med de gamla ägarna om vad de skulle lämna kvar till oss osv. Efter besöket åkte vi bort till skolan grabbarna ska börja på till höstlovet så de kunde bekanta sig lite med den. Det tog oss 1 min dit med bilen. Vi kollade också in förskolorna som vi sökt till Juni och de alla låg ca 5-10 min till fots från huset. Till sist kollade jag även in en förskola som jag sökt jobb på som var 15 min till fots från huset. Hur bra som helst!
 
Vi passade även på att bada i Bönern som blivit nya favoritstället. Och en glass fick vi i oss också ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela