Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Juni 1 1/2 år

Publicerad 2017-12-14 18:45:00 i Juni <3

Herre gud så fort tiden går med en liten. Juni blir 1 1/2 år idag och följer sin kurva klockrent. Hon babblar och sjunger en massa, helst när hon dansar eller jagar mig haha. Hon är väldigt social och gillar uppmärksamhet. Hon är väl van med 2 närvarande föräldrar och brorsor som gör allt för henne. Haha
 
"Åh hej" är det nyaste hon börjat säga lika så "e dä" (vad är det) och "va-göra" (vad ska vi göra).
 
St 80 drar hon i kläder men det börjar bli smått nu. Kissar ff bara på morgonen på pottan så inga fler framsteg där, det har hon inte tid med. Annars är hon överallt samtidigt och klättra är hon väldigt bra på. Phu!
 
Äta, dricka och borsta tänderna går bra bara man får göra det själv. Det är en väldigt självständig dam vi har här hemma. Men hon är fortfarande lika mysig och vill gärna bli buren och sitta i knät och gosa lääänge. 
 
Älskade lilla, stora Juni! ❤
 1 1/2 år, 1 år, 6 mån och nyfödd ❤❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela