Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

18 mån kontroll

Publicerad 2017-12-12 15:20:00 i Juni <3

Idag var vi på Junis 18 mån kontroll och vaccin. De frågade om pottan, borstning av tänderna, om hon kunde kroppsdelar, säga/förstå ord och till sist fick hon stapla klossar på varandra. De här klarade hon galant. Sedan var det mättning och vägning. 79,5 cm och 9800 g stor har hon hunnit bli, min stora tjej. 
Till slutet sparade hon sprutan, några tårar kom det men efter ett plåster gick det snabbt över.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela