Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Stockholm i mitt hjärta

Publicerad 2017-04-08 11:47:53 i Allmänt

Dagen som började så bra igår, barnen gick på påsklov, solen lyste varm och det var lek och skratt ute på gården. Så börjar telefonen låta då Aftonbladet uppdaterade om en terrorattack i Stockholm. 4 st döda och många fler skadade. Så himla hemskt!
 
Så många som var fast där i Stockholm då man stängde ner allt för att skingra folk ifall något mer skulle hända. Tåg och bussar stängdes ner så det blev svårt att ta sig hem och då hjälper hela Stockholm till och öppnar sina hem och erbjuder skjuts och mat bla till de behövande.
 
Då blir jag stolt över mina landsmän, terroristerna ska fasen inte få skrämma oss!!! Det är dom som kan dra åt helvete!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela