Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvin kan han!

Publicerad 2016-09-15 12:52:46 i Alvin <3

På ett år har Alvin blivit så stor, sen han började på skolan alltså. Han har tappat tänder, skaffat många kompisar, samt lärt sig skriva och läsa. På helgerna är det kalas och discon och det är något hela tiden för Alvin då kompisar vill leka.
 
Igår sprang de skoljoggen och då sprang han på snabbast tid i sin årsklass. Gissa om han var stolt? Jag med för den delen! Dessutom kom han hem med sin första läxa, en läsläxa som ska in i morgon. 
 
Så duktig och intresserad är han och lär sig alltid något nytt våran stora, lilla kille! :) <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela