Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sista föräldragruppträffen

Publicerad 2016-10-11 22:33:00 i Juni <3

Idag var den 4de och där med sista mötet med föräldragruppen. Så sorgligt, för gud så kul det är att disskutera och få inblick i andra personers liv som är iallafall ungefär i samma situation som en själv (där vi har en bebis som styr våra liv). 
 
Idag har vi iaf pratat om våra barns personligheter och vem dom är lika.  Hur fort man lär känna sina bebisar även om de inte har varit så länge hos oss och sover för det mesta om dagarna. Vi har också disskuterat vikten vid vaccination och hur lätt smittor sprids osv. 
 
Hoppas det blir lika mycket prat på de vanliga träffarna på "öppna" öpnna förskolan med. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela