Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Föräldraträff, lekdejt och stolpremiär

Publicerad 2016-10-04 19:33:00 i Familjeliv

Imorse var det fotografering för Milo så honom gjorde vi fin med nyklippt hår och ny skjorta (tusan vad de här barnen växer). Och efter att Alvin oxå blivit lämnad drog vi vidare till föräldragruppen. Där pratade vi precis som sist -om livet med en bebis. Jag och Rebecka tog sedan våra små till Ingelstad för lite shopping innan det var dags att hämta de stora igen.
 
När vi sedan hämtade hem grabbsen fick Alvin med sig en kompis hem. Då fikade vi kanelbullar dagen till ära efter middagen. Juni fick äntligen sin stol vi beställde förra veckan så även hon kunde sitta med en kort stund.
👏
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela