Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Födelsedag och snö

Publicerad 2016-11-08 12:18:34 i Me, My self and I

Första snön kom på min födelsedag här hemma. När vi vaknade runt 8.30 låg det snö på backen och snöflingor glittrade i solen. Underbart att vakna upp till och en massa kladdiga pussar från lilla damen som vaknade brevid. Milo och mormor som också sov hos oss grattade mig också såklart. Alvin och pappa kom hem strax efter 2 och så också moster Elin med familj. Det blev medelhavspaj och olika bakverk som speciellt lillkusinen blev helt till sig av. Hehe så söta de är de små! 
 
Japp då var man 31 oxå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela