Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shopping

Publicerad 2016-05-11 09:59:28 i Shopping

I helgen beställde jag lite saker från Wish, någon här som har testat? Det var lång leveranstid iaf, det stod att sakerna skulle komma mellan 3-10 juni. Jag som beställde saker till Alvins födelsedag  (25/5), syrrans födelsedag  (28/5) och mamma till morsdag (29/5). Aja, så kan de gå. Självklart hittade jag söta saker till bebis oxå (mest skor för typ 9 kr st). Bla väntar jag nu på dessa söta skor.
 
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2016-05-11 21:08:29

Jag har! 😊 Farligt de där, finns mycket roligt. De är tråkigt med lång väntan bara.,,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela