Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Känner mig sentimental

Publicerad 2016-05-19 07:25:14 i Barnen <3

Jag har inte känt mig speciellt hormonell denna graviditet (inte i de andra heller). Men nu kan jag känna tårarna rinna för minsta lilla tidningsartikel eller för något på tex nyheterna.
 
Jag får upp minnen på FB när grabbsen var små (1-2 år samt 3-4 år) och jag vill bara stoppa tiden. Jag ser små söta pojkar vars syskonkärlek är det största som finns och tårarna rinner. 
 
På bilden är det sista lediga sommaren ihop innan jag skulle börja jobba igen efter föräldraledigheten. Det var nog den bästa sommaren, gud vad vi njöt över att vara lediga tillsammans i det vackra vädret på landet.
 
Tänk att Alvin börjar 1an och Milo 5-års nu i höst. Vad hände, vart tog tiden vägen? Nu märker man att intressen och kompisar börjar ta mer plats i deras liv. Trots det är de noga med att berätta att de älskar oss samt pussas och kramas. Åh de är så fina!  Är visst lite sentimental idag ;P
 
Mina finaste  <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela