Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Egentid

Publicerad 2016-05-14 21:54:00 i Festligheter

Nu är vi hemma igen efter en dag/kväll på stan. Vi började med en shoppingtur, mest till Alvin som växt så mkt på sistonde men oxå till mig (som ju oxå växt en del på sistonde ;) Dock gick det väl åt mest på apoteket (tråkiga pengar men välbehövligt). Köpte bla medicin mot halsbränna, tranbärs kapslar, solkräm att ha i skolan (förskolan har) och jätte bindor, och där försvann 500 kr. 
 
Efter shoppingturen på nån timme behövde både R och jag vila benen lite så då fick det bli middag på Olearys för att sedan avsluta kvällen på bio (Djungelboken). Vilken kväll!
 
Nu kan vi bocka av käka på "restaurang" och biobesök innan FL.  ;P
 
Ursäkta för den dåliga kvalitén på bilderna, var så mörkt där inne så jag fick de inte att bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela