Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvins nymålade rum

Publicerad 2016-05-04 18:21:00 i Alvin <3

Igår blev Alvins rum färdigmålat med vitt och grönt. Så i fm satte vi tillbaka möblerna, men vill ha nya tavlor på väggarna för en 7 åring också. Han önskar själv byta ut pirat-teamat till Batman, så vi får väl se vad jag hittar på. Eftersom väggar och möbler går i vitt tänkte jag köpa svarta ramar.  
 
Snart får nya skrivbordet och vägghyllan också åka fram. Åh, det ska bli så kul att se Alvins min när allt är klart!
 
Här får ni en sneekpeek så länge.
 
Nu är det ljust och fint, förut var det bruna lister, beigea väggar med mossgrön fondvägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela