Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Studentens lyckliga dagar

Publicerad 2016-06-10 17:21:36 i Allmänt

Oj vilket tråkigt väder våra stackars studenter får i år. Min kusin tog studenten vid 14 idag men jag mår illa och ligger med mensvärk så vi stannade hemma idag med hämtmat och godis vi handlade i går.
 
Eftersom det var soligt i fm tog vi oss som vanligt vår dagliga promenad till vattnet. Grabbarna och hunden älskar att leka där. :)
 
Nu tänkte jag dra i mig lite thaimat och hoppas må lite bättre (brukar må illa när jag är hungrig).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela