Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sista bm-besöket?

Publicerad 2016-06-07 16:27:54 i Graviditet nr 3

Idag har vi promenerat till strömmen för att sedan hämta Alvin i skolan och bada på himpa.
 
Sen var det dags att lämna barnen på landet så vi kunde lyssna på bebis hos bm.
 
Sf måttet var 34 cm och när hon kände på bebis trodde hon att det var en av den mindre varianten. Huvudet var ff ruckbart men hon låg väldigt lågt ner sa hon. Viktuppgången var +2 kg, BS 5,7, hb, 107 så jag ska fortsätta äta mat som innehåller mkt järn.
 
Nu hoppas vi att det var sista gången vi sågs innan bebis kommit men vi bokade en till i midsommar ifall att. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela