Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravid vecka 39

Publicerad 2016-06-06 14:10:00 i Graviditet nr 3

Nu har jag skickat vräkningen till denna lilla bebis i magen som vi väntar så fruktansvärt på. Om 2 veckor är bf men vi hoppas innerligt att hon vill komma när som helst nu.
 
Magen är så spännd hela tiden att jag mår illa av all tryck? Kräks flera ggr i veckan. Jag har tagit kortare promenader, simmat i mammas pool osv men bebis kommer väl när hon är redo, vi är iaf redo för henne nu.
 
Barnen hoppas hon kommer idag så de får sova hos mormor (igen). Hehe jag håller dock med men bebis visar inga tecken på det iaf. 
 
 Komsi, komsi bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela