Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En Milo-dag

Publicerad 2016-06-02 16:03:00 i Milo <3

Idag ville Milo vara hemma från föris och eftersom jag ändå bara går hemma gick det jätte bra. Imorgon är dock sista dagen för sen är det sommarlov för Milo. De har en utflykt även lediga barn fick följa med på nästa vecka så det ska han iaf få gå på.
 
Milo var nog väldigt glad att han var ledig just idag för det hade hänt en olycka i huset mitt imot oss, så både brandmän, ambulansmän och poliser var här och pratade med Milo. Det var som tur var ingen fara för grannen så de hade tid för Milo. :) Han hade många frågor om man säger så. ;P
 
Vi har också svalkat oss med kräm och mjölk till lunch och glass till efterätt. Nu ska vi laga midag tills de stora grabbarna kommer hem och fyller poolen åt oss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela