Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Älskade barn

Publicerad 2016-06-18 15:13:00 i Barnen <3

Vi började dagen med att kolla på BB om Juni hade gått upp något i vikt och visst hade hon det. Hela 120 g på en dag. Skönt att man inte behöver tänka på det mer. 
 
Grabbarna gillar att mysa med  sin syster och sätter sig på varsin sida om henne och förklarar deras kärlek till henne. De är så söta så mitt mammahjärta smälter. 
 
De kollar till hennne direkt när de vaknat och när de är i närheten. "Mitt hjärta går sönder så söt hon är" säger Alvin och Milo vill pussa på hennes gosiga kinder hela tiden. Älskade barn!
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2016-06-18 22:41:09

Åh de måste vara något alldeles extra att få syskon när man är lite äldre, så mycket mer de förstår ❤️

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2016-06-20 20:43:15

Ja verkligen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela