Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Häftigt på landet

Publicerad 2016-07-20 14:58:00 i Familjeliv

Våra grannar här på Råstorp är bönder och har två tjejer i grabbarnas ålder. På ena sidan vid huset, mot sjön har de får och andra sidan mot stan har de kor. Idag hörde vi korna låta som de födde barn (skrek) så då gick vi bort och visst kom det ut en blodig kalv. 
 
Stampe är också en granne vi har här som gärna kommer fram och hälsar. En vild kanin som gärna kommer nära men vill inte bli klappad.
 
Igårkväll tog grabbarna båten ut på sjön och fiskade och fick uöp både gäddor och abborrar. Så barnen har varit med om häftiga upplevelser redan  på dag 2. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela