Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tillbaka i vardagen och gravidvecka 18

Publicerad 2016-01-11 18:22:00 i Graviditet nr 3

Nu är vi som gott som tillbaka i vardagen igen, bara jag kvar. Barnen har haft det kanon i det blöta vädret, de såg ut som blöta kattungar när jag kom och hämta på skolan och fsk. 
 
Själv gick jag in i vecka 18. Känner ff inte av bebis så mycket men det spänner och har sig i magen. Liten kula under navelen tror jag, kanske jag börjar skåda. Använder ff mina vanliga byxor så än har jag inte blivir stor. Dock ser jag väldigt gravid ut på kvällarna. Att man kan bli så svullen/uppblåst. Ser roligt ut att sedan vakna med liten mage sen. Haha
 
På väg hem från skola/fsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela