Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravidvecka 20

Publicerad 2016-01-25 10:45:00 i Graviditet nr 3

Åh så äntligen är v 20 här. Efter denna vecka har jag gått halva graviditeten. Så skönt att första delen nu är över. Läser om många andra i samma vecka gärna vill stoppa tiden nu medan jag längtar som satan till v 32 nu och kan knappt vänta (då vi får veta om det blir kejsarsnitt iom placeringen på moderkakan och kön på bebis).
 
Jag mår rätt bra, bara lite tröttare en vanligt kanske. Små sparkar (förutom rörelser) har jag börjat känna i veckan men inget som känns utanför magen. -Så mysigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela