Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravidvecka 19

Publicerad 2016-01-18 09:56:00 i Graviditet nr 3

Nu har jag jämfört bilder med mina tidigare graviditeter. Med Alvin var jag platt som en pannkaka till efter vecka 20 och med Milo kom en bebiskula i v 18. Då var det bara 1 1/2 år sedan jag var gravid med första barnet. Nu är det ju 4 år sedan och därför kanske magen inte kommer lika snabbt som på första graviditeten? 
 
Vilket fall som helst känner jag bebisen små sprattel dagligen nu. Vaknar också med sammandragningar i magen. Jag mår ff illa men jag har inte kräkts på hela veckan. Dock går jag och hulkar på vägen till barnens skola/fsk. Jag är mycket piggare och har i veckan nu kommit iväg både för shopping och badhus. Jag äter ff medicin för att klara detta dock.
 
Nu längtar vi till onsdag när vi ska få träffa bebisen igen. :)
 Milo i magen v 19              Dagens mage
Lite skillnad i v 19. Dock kanske ni ser en liten utbuktning under naveln nu?
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2016-01-18 21:50:59

Vad spännande det är!! Förstår att du längtar efter magen, mysigt! Skönt att du mår bättre, shit vad du kämpat!! Bra gjort! Kram kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-21 06:35:04

Såg att vi åt samma medicin för illamåendet, jag halkar också rätt ofta speciellt på morgonen efter frukost. Men det är bara kämpa vidare vi får juh världens bästa belöning efteråt. 😀

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2016-01-25 12:53:04

Ja det är inte lätt med detta illamående. Usch! Precis,det är ju värt det som tur är. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela