Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En dag med syrran

Publicerad 2016-01-26 17:39:00 i Allmänt

Idag åkte syrran och jag till stan för lite shopping. Jag hade lite julklappar att byta då jag mått för dåligt innan och så behövde jag lite nya kläder att växa i nu när jag börjar jobba igen efter sjukskrivningen på måndag.
 
Kollade också lite på bebiskläder men hitta inget unisex utan allt är ju blått eller rosa, så tråkigt.
 
Syrran följde sedan med och hämta barnen och så kom hennes familj hit en liten stund innan vi blev för hungriga. 
Blåbärspaj med syster  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela