Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En bra dag

Publicerad 2016-01-07 19:04:00 i Allmänt

Idag har jag både bakat, lagat mat och varit ute med barnen (en kortis men ändå). Moster och lillkusinen kom hit för en fika och jag har faktiskt haft energi och matlust vilket är tur nu när pappan i huset jobbar så mkt. Nästa vecka ska jag börja att hämta grabbarna på skola/fsk så får hoppas att orken fortsätter så här! Mins när jag hämta och lämna Alvin när jag väntade Milo fick jag kräkas i buskarna i bland och så lär det väl bli nu med. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela