Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dagens ultraljud

Publicerad 2016-01-20 21:52:00 i Graviditet nr 3

Äntligen var dagen här som vi så länge längtat efter. Idag har vi nämligen fått träffat bebisen i magen på dagens ultraljud. Allt såg bra ut och när hon sa "nu ska vi se vem som ligger där inne" kände jag verkligen hur hjärtat pumpade fortare. Japp vi fick veta vad hon trodde det var men det kommer vi hålla hemligt här ett tag. 
 
Jag kommer få göra ett till ultraljud i v 32 då min moderkaka låg lite knasigt, nämligen för öppningen. Växer den inte uppåt innan dess blir det kejsarsnitt (ryser). Hon sa att då tror hon vi kan få ett 100% svar på könet oxå. Bara 12 veckor kvar, gah! :)
 
 Bebis snuttar på tummen så sött  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela