Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gravid vecka 22

Publicerad 2016-02-08 07:51:10 i Graviditet nr 3

Nu känns det äntligen som att tiden går framåt. Gravidvecka 22 är här och jag har jobbat min första vecka sedan sjukskrivningen. Trött har jag varit kan jag erkänna men annars har det gått bra. Får också lite sammandragningar iom alla böjningar när jag hjälper barnen med diverse saker, men annars går det fint.
 
Bebisen gör sig påminnd när jag äntligen får vila, då buffar "mini" lite på magen. Än så länge är "mini" rätt lugn till skillnad från bröderna, men det kanske kommer sen ifs. Nu buffar "mini" nån gång o så blir det lungt igen. Grabbarna var tvärt om, när de började buffa så fortsatte dom ett tag och var rätt vilda i magen. Kommer dock inte ihåg från vilken vecka det började. Märker ju redan att bebis blir starkare för varje dag typ.
 
Har inte mått illa och kräkts något denna vecka iaf vilket känns toppen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela