Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Foglossning

Publicerad 2016-02-18 22:18:00 i Graviditet nr 3

Foglossningen jag åkt på blir bara värre och värre. Nu kan jag knappt gå, det gör skit ont! Var på ryggskola i tisdags där jag fick tips om att inte göra det som gör ont.  Man skulle inte gå längre promenader (om det är, som mig det man får ont av) utan man kanske bara klarar 5-10 min, inte böja sig osv. Men för mig är ju detta svårt som jobbar i förskolan. Körkort har jag inte heller så jag går ju till spårvagn/buss och från och till skola/fsk. Det blir någon timmas promenad per dag. 
 
Har iaf skaffat mig foglossningsbälte och hoppas det ska hjälpa mig för det gör inte Alvedon alls.
 
Skit också, känns som att det räcker med gravidillamående för att må dåligt, och nu detta? Får bli läkarbesök nästa vecka om det inte blir bättre.
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2016-02-19 21:51:48

Stackare 😞 Hoppas bältet hjälper nåt! ! Du som precis börjat leva igen 💕😊

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2016-02-21 10:23:17

Ja verkligen. Känns som man ska åka på allt denna graviditet. Bara havandeskapsförgiftning som fattas nu. ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela