Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Pockemon go

Publicerad 2016-08-10 20:27:42 i Familjeliv

Jag hade inte fattat att de var så många som spelar Pockemon go som det faktiskt är. När det kom under semestern gick vi ut med barnen och letade lite och det var väl inte mer med det. Idag var vi runt åbackarna och folkparken och där spelade typ varenda en. Helt sjukt alltså! Alvin tycker det är kul då han har både filmer och kort sammlade i pärmar så han känner igen figurerna vi fångar.
 
Jag tycker det är kul att jag nu äntligen slipper gå själv på promenader, nu får jag lätt med mig både man och barn ut. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela