Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Juni 10 veckor

Publicerad 2016-08-23 20:40:00 i Juni <3

Idag blir vår lilla Juni 10 hela veckor, så detta blir sosta vecko uppdateringen och så fortsätter vi månadsvis ist.
 
Jag och Juni har varit och visat upp oss hos min bm då jag var på efterkontroll och fick godkänt. Både jag och Juni hade fått hösta betyg sa hon att det stod i våra journaler så det var ju kul att höra.
 
Juni vill bara stå upp mest hela dagarna nu. Känns som det skulle vara en bra idé att ta fram hoppgungan, dock står det att den är från 3 månader har jag för mig. Annars är hon väldigt stadig i både nacke och rygg så hon håller upp sig väldigt bra. Dregla har hon också börjat med så alla dreglisar blir dyngsura på bara några minuter.
 
Juni har också haft en dejt med Liam som är 5 dagar äldre idag. Det var andra lekträffen redan. 😁
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela