Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Jobb och shopping

Publicerad 2016-08-03 19:33:00 i Barnen <3

Idag började pappa R att jobba efter 2 månaders ledighet. Jag har varit lite nojig över att bli lämnad själv med 3 barn och hund men morgonen gick jätte bra. Sen kom farmor och farfar och hämtade barnen för en övernattning.
 
Jag passade då på att göra stan med syrran. Vi besökte två butiker som säljer begagnade barnkläder och leksaker. Där fyndade jag bla ett abc spel till grabbarna och en tröja/topp från pop till juni och två par pyxor från Newbie och Name it. Super nöjd blev jag! En ny mobil över vaggan hittade jag oxå från Lindex för 99 kr.
 
 
Så första dagen ensam med Juni var super. 🖒😊
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela