Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Höstkläder (önskelista)

Publicerad 2016-08-29 12:02:00 i Kläder

Jag var inne på Lindex förra veckan för att handla kläder till Juni och till min förvåning hittade jag en massa till mig med som var fint. Har typ aldrig handlat där utan det har blivit mest HM, Bikbok och Ginatricot. Kanske börjar bli gammal, vad vet jag, men detta var iaf overhört snyggt och kändes som riktigt bra kvalité.
Till grabbarna inklusive min man handlar vi oftast på HM om jag inte beställer från Zara. Milo är minst intresserad av kläder sen kommer pappa R och Alvin älskar kläder lika mycket som mig. Det här är Alvins önskelista från HM.
Och till Milo plockade jag ihop detta som jag tror han skulle gilla.
Och här har vi pappa Rs stil.
Det här skulle vi bli snygga i till höst tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela