Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bus i parken och snark

Publicerad 2016-08-08 20:19:46 i Allmänt

Vet inte om jag vågar skriva det här för då vänder det väl illa kvickt, men Juni är fortfarande en sådan mysbebis! Hon gillar ff att bara ligga i vagnen/famnen och bara titta runt lr så sover hon och myser ordentligt med sin snutte. Så fort hon får den somnar hon nästan på stört, ovansätt om hon var trött innan.
 
Det passar oss bra då vi har två till att ta hand om och de är inte direkt lugna och har aldrig varit. ;P Idag hängde vi nämligen i parken igen med kompisarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela