Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Dagens BM-besök

Publicerad 2016-04-26 18:03:00 i Graviditet nr 3

Idag träffade vi vår barnmorska för att lyssna på bebis och kolla mina blodvärden bla. Allt såg bra ut även denna gång. 
 
Sf mått: 31
Hb: 110
Bs: 5,4
Blodtryck: 90/60
Hjärtslag: 145
Vikt: +2kg (igen)
 
Det var svårt att lyssna på hjärtslagen för hon flyttade på sig hela tiden precis som igår när vi tittade på henne. Ett riktig retsticka det där! :)
 
Efter besöket passade jag på att plocka en bukett vitsippor som fanns utanför MVC.
Det blev en fin bukett på köksbordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela