Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilken måndag

Publicerad 2015-09-07 20:59:16 i Familjeliv

Som vanligt händer det mycket på måndagar hos oss. Jag har planering hela eftermiddagen på jobbet. Alvin har både gympa och fotboll och så ska Milo underhållas under den tiden.
 
Farfar har som tur var varit snäll och tagit med Alvin de senaste två måndagarna på fotbollen då jag och R inte fått ihop tiden pga arbete. 
 
Nästa måndag har R ansökt om föräldraledigt då Alvin ska till tandis och Milo på synkontroll och efter det är det fotboll. Hoppas på en mindre stressad måndag då.
 
Alvin med sina nya klasskamrater 
Milo skitgris nyss hemkommen från föris
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela