Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vi gör vad vi kan

Publicerad 2015-09-05 22:28:00 i Allmänt

Imorse började vi dagen med att rensa våra garderober på varma kläder, vantar, mössor, halsdukar, gummistövlar, skor, tält och sovsäckar bla. Allt detta åkte vi sedan ner till St Johannes kyrka för att skänka till flyktingarna i Grekland. Jag tänker även skänka en slant för de behövande. 
 
Den här situationen är så hemsk att tårarna får säga det orden inte klarar av. 
 
Önska dock att man kunde göra något mer, ingen ska behöva utsättas för detta gryma som sker i deras hemland.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela