Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nytt till mamman

Publicerad 2015-05-19 21:41:06 i Shopping

Det har varit mycket nytt till hemmet på sistonde och till Alvin som fyller år nästa vecka så nu tyckte jag att det var min tur. 
 
Är det någon årstid som är extra rolig att shoppa på så är det på våren och hösten tycker jag. På våren är det extra roligt med glada färger, tunna kläder och öppna skor. 
 
Senast har jag faktiskt hittat en väska till halva priset på Accent och en fundation för 100 kr (normalpris 275 kr) på Make up store. Så jag har fyndat en del vilket känns extra bra i plånboken.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela