Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Helgens projekt

Publicerad 2015-05-03 12:50:00 i Home sweet home

Jag beställde ju mattor till trappen för ca en månad sen och nu är de äntligen påsatta. Vi har också hittat den perfekta tavlan till vardagsrummet så nu känner vi oss äntligen färdiga där. 
 
Vi har också fått upp en sänghimmel i ett träd i trädgården så det blev en liten kryp in koja. Vi bäddade med lite filtar och kuddar så kunde barnen ta en fika där inne.
 
Nu håller vi på att måla matsalsbordet här hemma så det har varit en del bollar i luften denna helg. Tyvärr var det hela 8 h torktid på denna färg så vi lär inte bli klara med bordet förrän i morgon.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela