Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Planering

Publicerad 2015-03-23 17:26:00 i Home sweet home

Idag har vi planering på jobbet vilket betyder att jag har planerat i ca fem timmar där.
 
Väl hemma satt jag och Milo och pratade i soffan när resten av familjen är på fotbollen. Då kom vi in på renovering, nu när vardagsrum, trapp och hall är klara är det ju bara sovrummen kvar. Dags att börja igen kanske?
 
Vi ska ju ha påsken här och då vill vi ju dekorera fint till det och plantera i trädgården såklart. Kanske ska vi prioritera utemiljön först?  Helst önskar man ju att man hade all tid i världen så man kunde göra allt samtidigt. ;)
 
 Vår mörklila hall med svart trapp blev vitt!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2015-03-23 21:23:32

Jätte fint!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela