Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Paket, paket, paket

Publicerad 2015-03-26 20:06:21 i Allmänt

Först kom paketet med fotona jag beställde, sen H&M paketet med fyra tröjor och två byxor till mig och grabbarna och idag kom sista paketet och det var från Ellos. Det blev trappmattor och 4 handdukar i grått och jag gjorde ett ordentligt klipp med. Jag måste erkänna att jag är rätt bra på det ;). Ellos hade ett erbjudande, om man handlade inom ett visst antal dagar fick man med 4 handdukar gratis och så hade dom halva priset på den dyraste varan så allt detta gick ändrat på 250 kr. Nästan gratis ju! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela