Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Odling och sjukstuga

Publicerad 2015-03-31 18:44:54 i Allmänt

Nu har gräset växt som vi planterade förra veckan. Grabbarna är så stolta men också fundersamma. När de såg gräset som de vattnat på under helgen undrade de vad vi skulle med gräs inne. Det var ju bara konstigt, men lite fin också. Hihi de är roliga de små liven.
 
Tyvärr fick jag hämta en sjuk Alvin idag så det är bara att hålla tummarna på friskare tider till påsk. Som tur var kan jag och Richard dela upp vabbningen så jag börjar och så fortsätter R på torsdag då vi skulle ha firat påsk med Richards föräldrar. 
 
Idag har vi även kunna njuta av solen och Milo hann leka med grannbarnet innan vi gjorde Alvin sällskap i soffan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela