Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Valla gård

Publicerad 2015-07-12 15:36:00 i Allmänt

Imorse vaknade Alvin med migrän. Det är första gången han vaknar med skiten, annars har han fått det när han varit mycket aktiv lr i solen. Idag var det en annan variant för det hjälpte inte att bara att sova bort det ute han fick spy och sova till 11.30 och varit mycket trött, så det höll i sig längre än vanligt.
 
När han fått i sig lite i magen blev han piggare och då åkte vi till valla där han fick rida på en ponny. Förutom att titta på lagårdsdjur lekte de också i parken. Mormor hade också bakat en blåbärsoppa som vi fikade på innan vi for hem igen.
 
Nu ligger vi nerbäddade i soffan medan pappa och lillebror åkte ut för lite fiske.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela